Reklámajándék

--
---

 

A reklámajándék a legelfogadottabb reklámozási forma

Piaci kutatások igazolják: a reklámajándék a legelfogadottabb reklámozási forma, az emberek szívesen kapnak ajándékot .. :)

 

led-lampas-kulcstarto

led-lampas-kulcstarto

 

Például a szóróajándék kategóriába sorolt reklámtárgyak egyik közkedvelt darabja a kulcstartó.

A kulcstartó olcsó és hatékony szóróajándék, logózását tamponnyomással oldjuk meg.

 

 

 

 

 

Szóróajándékok, mint hatékony reklámtárgyak.
Kis értékű, nagy mennyiségben gyártott, tömeges terjesztésre szánt, többnyire hétköznapi használati tárgyak.  Általában vásárlást segítő akciók, rendezvények, promóciók eseményeinél alkalmazzák ezt a reklámajándék formát.  Népszerű szóróajándékok például: toll, öngyújtó, gyufa, hűtőmágnes, nyakpánt, szilikon karszalag, táskák, plüssök.

 

 

A reklámajándék közepes értékű, nagyobb mennyiségben, de mégsem tömegesen előállított ajándéktárgy. Többnyire használati tárgyak. Terjesztésük célzottabb és gyakran kötődik szorosabban az ajándékozó cég profiljához. Néhány példa: termosz, esernyő, póló, baseball sapka.

Egy ajándéktárgy attól lesz  reklámajándék,  hogy feliratozással, emblémázással másképp mondva logózással reklámot

tartalmaz. Különféle emblémázási módok terjedtek el a gyakorlatban.

A tömegesen terjesztett szóróajándéktárgyakat általában tamponnyomással feliratozzuk.

blinker-herz-mit-tampondruck

blinker-herz-mit-tampondruck

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi is az a reklámajándék ? 

a reklámajándék fogalma röviden:       A reklámajándék egy adott szervezet,(vállalkozás, cég, intézmény,alapítvány, stb) által adott ajándék, mely magán viseli a szervezet reklámkoncepcióját.

polo,vászontáska,golyóstollak,színesceruzák gyermekeknek

Egy kicsit bővebben:     A reklámajándék üzenetet közvetít. Elsősorban a megajándékozott felé, de az ajándékkal találkozó személyekre is hatással van.  A megajándékozott az üzenetre reagál, megjegyez valamit.

Ezért a reklámajándék kiválasztását, minőségét, átadásának módját, időpontját, körülményeit tudatosan, módszeresen és körültekintően kell elemző-tervező munkával kialakítani. A reklámajándéknak rendelkeznie kell a szükséges figyelemfelkeltő értékkel.

Alapvetően kétfajta reklámajándék létezik:

Szóróajándék: viszonylag kisebb értékű, nagy mennyiségben készülő, tömeges terjesztésre szánt emblémázott reklámtárgyak. (Pl. ceruzák, tollak, öngyújtók, kulcstartók, táskák, bögrék stb.)

–  Egyedi reklámajándék: kis darabszámban készülnek, névre szólóan adja át az ajándékozó (pl. üzletfeleinek), általában nagyobb értéket képvisel.

A reklámajándék tárgyakon az információ-mennyiség minimális, az  ajándéktárgyon csak a vállalat neve szerepel, logója esetleg még a vállalat szlogenje.
Egyedi reklámajándékok esetén gyakran semmilyen szöveg nincs a tárgyon.

A reklámajándék tárgyakkal régi vevőink hűségét, lojalitását erősíthetjük.

Másrészt viszont célpiacunkhoz tartozó új célcsoportokból új vevőket is tudunk vonzani frappáns reklámtárgyakkal.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.3/10 (13 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +9 (from 11 votes)
Reklámajándék, 9.3 out of 10 based on 13 ratings ----


One Response to “Reklámajándék”



Pings responses to this post

Google